Skoči na glavno vsebino
INTERESNA DEJAVNOST VSEBINA MENTOR
Klaviature Razvijanje ritmičnega in melodičnega posluha, igranje ljudskih in umetnih pesmi domačih in tujih avtorjev ter razvijanje tehnike igranja. Miran Antonin
Otroški pevski zbor Petje ljudskih in umetnih pesmi, razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha. Miran Antonin, Maruša Hribar
Mladinski pevski zbor Petje in igranje ljudskih in umetnih pesmi, razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha, igranje na Orffova glasbila, razvijanje muziciranja v skupini. Miran Antonin
Glasbena skupina Petje in igranje v glasbeni skupini, razvijanje ritmičnega, melodičnega in harmonskega posluha, muziciranje v skupini. Miran Antonin
Digitalna fotografija in film Snemanje različnih prireditev v CIRIUSU in izven njega, pregled in obdelava gradiva, prenos AV posnetkov na splet. Maja Poljanšek, Miran Antonin
Zabavna matematika Seznanitev z zabavno in življenjsko uporabno matematiko ter utrjevanje in nadgradnja znanja naučenega pri pouku. Maja Poljanšek
Tehniški krožek Pridobivanje izkušenj s področja lastnosti in obdelave različnih gradiv. Maja Poljanšek
Ure pravljic in zgodb Poslušanje pravljic ter branje, petje in pripovedovanje zgodb – bogatenje besednega zaklada, spodbujanje interesa za prebiranje knjig in obiskovanje knjižnice. Mateja Perko
Šolsko glasilo Zbiranje in urejanje prispevkov za šolsko glasilo Naše življenje. Uredniški odbor: Ditka Kobol, Anja Jeglič in Lota Kahne
Angleščina Učenci bodo pri interesni dejavnosti skozi igro, rajalne in gibalne aktivnosti, likovno in glasbeno ustvarjanje spoznavali tuji jezik. Naučili se bodo osnovnih prvin komunikacije z uporabo besedišča za vsakdanjo rabo. Simona Janežič
Šolski parlament Pogovori o aktualnih temah se izvajajo v  obliki demokratičnega dialoga v vseh šolah po Sloveniji. Simona Kukovec
Montessori urice Učenci se bodo s pomočjo Montessori materialov seznanjali z različnimi vsebinami, ki jim bodo pomagale pri branju, pisanju, računanju in učenju. Tamara Gale Bešinsky, Tamara Bravhar
Grafično oblikovanje Oblikovanje vidnih sporočil. Lota Kahne
Mediacija Mediacija predstavlja način mirnega, konstruktivnega in odgovornega načina reševanja konfliktov in sporov med učenci. Isabelle Morel Bera
Dvoransko balinanje Dvoransko balinanje je šport, h kateremu se najtežje gibalno ovirani enakovredno vključujejo in tekmujejo med seboj. Namenjeno je učencem od 5. razreda naprej. Irena Lamovec
Šport v PPVI Priprave na MATP, SOS, Ljubljanski maraton in druga športna tekmovanja, na katera se vključujejo učenci PPVI. Medina Muratović in Ana Žagar
Glasbena terapija Glasba kot komunikacijsko sredstvo pri otrocih s posebnimi potrebami. Zunanja izvajalka Jana Pavli Per
Šolski pes v razredu Učenci s pomočjo kužka usvajajo, ponavljajo in utrjujejo znanje na nekoliko drugačen način, hkrati pa ob tem razvijajo empatijo, spoštovanje, sprejemanje, samokontrolo, pozornost in sodelovanje. Aktivnosti so namenjene učencem oddelkov PPVI. Albina Mljač z zunanjimi izvajalci – Ambasadorji nasmeha
Terapija s psi Premagovanje strahu pred psi, sproščanje ter urjenje potrpežljivosti, koristno preživljanje prostega časa ob skrbi za živali. Alenka Grad, Marija Cek ter Sandra Osolnik in zunanjim izvajalci – Slovensko društvo za terapijo s pomočjo živali – Ambasadorji nasmeha
Šah Učenje osnovnih prvin šaha, napredne igre, udeležba na meddomskih šahovskih tekmovanjih. Marta Lavrič Tomšič in zunanji izvajalec Franc Poglajen
Namizni tenis Učenje igranja namiznega tenisa in udeležba na internih in drugih tekmovanjih. Sandi Mavrič in zunanji izvajalec
Socialno in čustveno učenje Socialno in čustveno učenje je proces, s katerim učenci usvajajo potrebne spretnosti za razvijanje empatije, obvladovanje čustev, vzdrževanje zdravih medsebojnih odnosov in sprejemanje odgovornih odločitev. Razredniki in vzgojitelji
Kavarna Orion Učenci višjih stopenj PPVI preko interesne dejavnosti Kavarna Orion pridobivajo in ohranjajo gibalne, socialno-komunikacijske veščine in delovne kompetence. Z vključenostjo v sodelovanje in prevzemanje vlog (natakar, kuhar) se v kavarni pripravljajo na občasno ali trajno, prilagojeno in vodeno zaposlitev. Matejka Zagožen, Anica Alojzija Trtnik, Vesna Petkovšek in Ana Jelovčan
Kamišibaj za otroke z govorno in jezikovno motnjo. Na interaktiven način in ob podpori IKT tehnologije učence na njim prijazen (prirediti različne pravljice v kamišibaj način) in inovativen način spodbujati k večji uporabi nadomestne komunikacije. Ana Jelovčan in Martina Pesjak

Related Images:

(Skupno 335 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost