INTERESNA DEJAVNOST | VSEBINA | MENTOR |
Klaviature | Razvijanje ritmičnega in melodičnega posluha, igranje ljudskih in umetnih pesmi domačih in tujih avtorjev ter razvijanje tehnike igranja. | Miran Antonin |
Otroški pevski zbor | Petje ljudskih in umetnih pesmi, razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha. | Miran Antonin, Maruša Hribar |
Mladinski pevski zbor | Petje in igranje ljudskih in umetnih pesmi, razvijanje melodičnega in ritmičnega posluha, igranje na Orffova glasbila, razvijanje muziciranja v skupini. | Miran Antonin |
Glasbena skupina | Petje in igranje v glasbeni skupini, razvijanje ritmičnega, melodičnega in harmonskega posluha, muziciranje v skupini. | Miran Antonin |
Digitalna fotografija in film | Snemanje različnih prireditev v CIRIUSU in izven njega, pregled in obdelava gradiva, prenos AV posnetkov na splet. | Maja Poljanšek, Miran Antonin |
Zabavna matematika | Seznanitev z zabavno in življenjsko uporabno matematiko ter utrjevanje in nadgradnja znanja naučenega pri pouku. | Maja Poljanšek |
Tehniški krožek | Pridobivanje izkušenj s področja lastnosti in obdelave različnih gradiv. | Maja Poljanšek |
Ure pravljic in zgodb | Poslušanje pravljic ter branje, petje in pripovedovanje zgodb – bogatenje besednega zaklada, spodbujanje interesa za prebiranje knjig in obiskovanje knjižnice. | Mateja Perko |
Šolsko glasilo | Zbiranje in urejanje prispevkov za šolsko glasilo Naše življenje. | Uredniški odbor: Ditka Kobol, Anja Jeglič in Lota Kahne |
Angleščina | Učenci bodo pri interesni dejavnosti skozi igro, rajalne in gibalne aktivnosti, likovno in glasbeno ustvarjanje spoznavali tuji jezik. Naučili se bodo osnovnih prvin komunikacije z uporabo besedišča za vsakdanjo rabo. | Simona Janežič |
Šolski parlament | Pogovori o aktualnih temah se izvajajo v obliki demokratičnega dialoga v vseh šolah po Sloveniji. | Simona Kukovec |
Montessori urice | Učenci se bodo s pomočjo Montessori materialov seznanjali z različnimi vsebinami, ki jim bodo pomagale pri branju, pisanju, računanju in učenju. | Tamara Gale Bešinsky, Tamara Bravhar |
Grafično oblikovanje | Oblikovanje vidnih sporočil. | Lota Kahne |
Mediacija | Mediacija predstavlja način mirnega, konstruktivnega in odgovornega načina reševanja konfliktov in sporov med učenci. | Isabelle Morel Bera |
Dvoransko balinanje | Dvoransko balinanje je šport, h kateremu se najtežje gibalno ovirani enakovredno vključujejo in tekmujejo med seboj. Namenjeno je učencem od 5. razreda naprej. | Irena Lamovec |
Šport v PPVI | Priprave na MATP, SOS, Ljubljanski maraton in druga športna tekmovanja, na katera se vključujejo učenci PPVI. | Medina Muratović in Ana Žagar |
Glasbena terapija | Glasba kot komunikacijsko sredstvo pri otrocih s posebnimi potrebami. | Zunanja izvajalka Jana Pavli Per |
Šolski pes v razredu | Učenci s pomočjo kužka usvajajo, ponavljajo in utrjujejo znanje na nekoliko drugačen način, hkrati pa ob tem razvijajo empatijo, spoštovanje, sprejemanje, samokontrolo, pozornost in sodelovanje. Aktivnosti so namenjene učencem oddelkov PPVI. | Albina Mljač z zunanjimi izvajalci – Ambasadorji nasmeha |
Terapija s psi | Premagovanje strahu pred psi, sproščanje ter urjenje potrpežljivosti, koristno preživljanje prostega časa ob skrbi za živali. | Alenka Grad, Marija Cek ter Sandra Osolnik in zunanjim izvajalci – Slovensko društvo za terapijo s pomočjo živali – Ambasadorji nasmeha |
Šah | Učenje osnovnih prvin šaha, napredne igre, udeležba na meddomskih šahovskih tekmovanjih. | Marta Lavrič Tomšič in zunanji izvajalec Franc Poglajen |
Namizni tenis | Učenje igranja namiznega tenisa in udeležba na internih in drugih tekmovanjih. | Sandi Mavrič in zunanji izvajalec |
Socialno in čustveno učenje | Socialno in čustveno učenje je proces, s katerim učenci usvajajo potrebne spretnosti za razvijanje empatije, obvladovanje čustev, vzdrževanje zdravih medsebojnih odnosov in sprejemanje odgovornih odločitev. | Razredniki in vzgojitelji |
Kavarna Orion | Učenci višjih stopenj PPVI preko interesne dejavnosti Kavarna Orion pridobivajo in ohranjajo gibalne, socialno-komunikacijske veščine in delovne kompetence. Z vključenostjo v sodelovanje in prevzemanje vlog (natakar, kuhar) se v kavarni pripravljajo na občasno ali trajno, prilagojeno in vodeno zaposlitev. | Matejka Zagožen, Anica Alojzija Trtnik, Vesna Petkovšek in Ana Jelovčan |
Kamišibaj za otroke z govorno in jezikovno motnjo. | Na interaktiven način in ob podpori IKT tehnologije učence na njim prijazen (prirediti različne pravljice v kamišibaj način) in inovativen način spodbujati k večji uporabi nadomestne komunikacije. | Ana Jelovčan in Martina Pesjak |
Related Images:
(Skupno 360 obiskov, današnjih obiskov 1)